ساخت و تخریب غرفه نمایشگاهی چه مقرراتی دارد؟
15 سپتامبر 2016
(0 رای‌ها)

ساخت و تخریب غرفه نمایشگاهی چه مقرراتی دارد؟

شما مشارکت کننده عزیز می توانید جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی در غرفه سازی نمایشگاه، پیمانکار غرفه سازی نمایشگاه خود را به صورت کتبی به شرکت برگزارکننده نمایشگاه معرفی نموده و در این نامه کتبی کلیه مسئولیت های مربوط به امور غرفه سازی نمایشگاه را به عهده بگیرید

الزما شرکت غرفه ساز بایستی کلیه نکات ایمنی را در ساخت غرفه رعایت نماید

غرفه های پیش ساخته دارای تجهیزات متعارفی از جمله دیواره، موکت کف، سردرب نویسی، یک عدد میز و دو صندلی و انشعاب برق تک فاز می باشند ولی به غرفه های خود ساز تنها زمین و یک انشعاب برق تعلق خواهد گرفت و مشارکت کننده و غرفه ساز مسئول تامین کلیه وسایل ساخت دکوراسیون و تجهیزات غرفه می باشند

زمان اختصاص داده شده جهت ساخت و ساز و مونتاژ غرفه نمایشگاه حداکثر تا ساعت 22 روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه است و همگی غرفه ساز ها موظف به خارج نمودن کلیه وسایل غیر قابل استفاده از قبیل ابزارآلات، مصالح و سایر تجهیزات مربوطه از غرفه می باشد.

طراحی و ساخت اتاق های مذاکره و VIP و آبدارخانه و انباری به صورتی است که داخل اتاق از بیرون قابل مشاهده باشد

تمامی مشارکت کنندگان برای ساخت غرفه خودساز موظفند طرح و نقشه های مربوط به ساختمان غرفه خود را با مشخصات کامل فنی به همراه لوح فشرده حاوی نمای سه بعدی آن حداکثر یک هفته قبل از تحویل غرفه ها جهت تایید به کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه تسلیم نمایند در غیر اینصورت از شروع غرفه سازی نمایشگاه ممانعت بعمل خواهد آمد.

تمامی مصالح غرفه های خودسا بایستی به صورت پیش ساخته باشند و تمامی امور مربوط به ساخت و ساز الزاما بایستی خارج از محوطه نمایشگاه صورت پذیرد.
ورود هر گونه مصالح ساختمانی از قبیل گـچ، سیـمان، هرنوع مـاسه، پوکـه، شـن، سنـگ ریزه، هر نوع خـاک، آسفالت، تیغه گچی، بلوک و مشابه آنها به داخل محیط نمایشگاه ممنوع است.

طراحی و ساخت طبقه دوم در غرفه ها فقط برای غرفه های بالای 36 متر و پس از تائـید طرح توسط کارشناس فنی امور برگزاری نمایشگاه امکان پذیر است. طبقه دوم این غرفه ها می بایست بدون سقف اجرا شوند و همچنین ارتفاع مجاز غرفه ها درسالن حداکثر 4.5 متر می باشد.

پس از خاتمه نمایشگاه، حمل تمامی نخاله ها و زباله های موجود در سالن بر عهده غرفه ساز است و می بایست غرفه و سالن به همان صورت اولیه تحویل نمایشگاه گردد. حداکثر مهلت برای تخلیه غرفه ها 24 ساعت پس از اختتامیه است.

خواندن 2255 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 02 فروردين 1397 09:30