غرفه سازی
18 جولای 2017
(0 رای‌ها)

غرفه سازی و استفاده از دیجیتال مارکتینگ در نمایشگاه

غرفه سازی نوین امروز در طول زمان سیر تکاملی خود را طی کرده است و توسعه غرفه سازی از غرفه های همسان با دیواره های جدا کننده به استفاده از انواع متریال متنوع و طرح های جذاب و بدیع رسیده است. تا اینکه غرفه سازی به صورت خاص و انحصاری وارد صنعت نمایشگاهی شد و به شکلی که امروزه می بینیم در آمد. توسعه غرفه سازی و ساخت غرفه همچنان نیز ادامه دارد و به همین جا ختم نشد. نسل جدید غرفه سازی پیش ساخته با هزینه تولید بسیار کمتر و با مزیت هایی از جمله ساختار زیبا و جلوه بصری مناسب , ترکیب بندی و کارایی های متفاوت برای صرفه جویی در زمان و هزینه طراحی غرفه در دسترس غرفه داران است.
ترکیب ساختمان غرفه در غرفه سازی و غرفه آرایی نقش اساسی در جذب بازدید کننده دارد همچنین نمایش دهنده اعتبار و اهداف شرکت سازنده از ساخت غرفه است.

غرفه سازی و بازاریابی دیجیتال برای جذب مشتری


حضور در فضای مجاری و بازارهای آنلاین و دسترسی اینترنتی به مشتریان امروزه جزء ضروریات هر شغل و حرفه است.شرکت های زیادی هستند که از استراتژی بازاریابی دیجیتال در نمایشگاه استفاده می کنند. اما این به چه معناست. در صورتی که قصد دارید در نمایشگاهی شرکت کنید و می خواهید از حضور خود بالاترین بازخورد را بگیرید بهتر است به نکات زیر توجه نمایید.

غرفه سازی و نکات پیش از حضور در نمایشگاه


قبل از حضور در نمایشگاه بهتر است این حضور را به صورت آنلاین به مشتریان خود و عموم نمایش دهید. این کار را با قرار دادن غرفه نمایشگاهی خود در صفحه اول سایت خود می توانید انجام دهید. با یک بنر , پیام , نشان یا هر چیزی می توانید مخاطبین خود را از غرفه سازی نمایشگاه خود مطلع نمایید. حضور آتی شما در نمایشگاه می تواند مخاطبین را به سمت شما جذب نماید. بهتر است این اطلاعیه را جایی در دید مخاطب و در صفحه اول وب سایت خود قرار دهید.
نکته مهم دیگر در غرفه سازی نمایشگاه و ارتباط آن با بازاریابی دیجیتال سرعت سایت شماست. کاربران سایتی که سرعت لود آن بیش از سه ثانیه طول بکشد را به سرعت می بندند.و به سراغ سایت های دیگر می روند اگر دوست ندارید که کاربران تان به سراغ سایت رقبای تان بروند بهتر است روی سایت خود کمی بیشتر تمرکز داشته باشید.
غرفه نمایشگاهی خود را در بلاگ سایت خود تبلیغ نمایید. بلاگ سایت خود را همیشه برای اطلاع رسانی به مخاطبین تان به روز نگه دارید. اطلاعات مشخص و دقیقی از غرفه سازی نمایشگاه خود اعم از زمان و مکان دقیق , اهداف و برنامه هایی که دارید و ... را برای آنها شرح دهید.
برای مشتریان تان پیام بفرستید و آن ها را جداگانه دعوت نمایید. به این روش ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی گفته می شود که باعث می شود مخاطبین امروز به مشتریان احتمالی فردا تبدیل شوند. در ایمیل یا پیام خود اطلاعات نمایشگاهی و غرفه سازی خود برای آنها ارسال نمایید.

حین حضور در نمایشگاه


اطلاعات به دست آمده از ایمیل ها و فرم های ثبت نام روی سایت خود را تجزیه تحلیل نمایید تا بدانید که هر مشتری چه چیزی می خواهد و چه نیازهایی دارد و شما چگونه می توانید با آنها بهترین برخورد را داشته باشید. شناخت شما از مشتریان همچنین باعث می شود که آنها از این تمرکز و توجه شما خوشحال شوند.
نکته مهم بعدی استفاده از بروشورهای دیجیتالی است حتما یک نسخه پی دی اف یا دیجیتال بروشور بازاریابی خود را تهیه کرده و در دسترس مخاطبین خود قرار دهید. استفاده از کد QR یک روش آسان برای جذب مخاطب و ارسال اطلاعات بازاریابی به اوست. حتی می‌توانید با کد گذاری‌های مختلف برای اسناد متفاوت رضایت طیف بیشتری از مخاطبان را جلب کنید. شما می‌توانید این کدها را بر روی بنرهای غرفه یا حتی کارت ویزیت خود استفاده کنید.

پس از اتمام کار نمایشگاه


پس از به پایان رسیدن کار غرفه سازی نمایشگاه خود بهتر است پیامی برای مشتریان خود بفرستید و از آنها تشکر نمایید. در ارسال ایمیل تشکر لزومی ندارد که توضیحات زیادی بنوسید بلکه این کار می تواند کاملا به صورت شخصی انجام شود. صحبت هایی که با مشتریان خود در حین نمایشگاه داشتید را به خاطر بیاورید و بر اساس آن پیام و ایمیلی برای پیگیری ارسال کنید در این ایمیل می توانید هم از حضور او تشکر کرده و هم باب مذاکرات برای همکاری های بعدی را باز کنید.
حضور در شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام , تلگرام , فیسبوک و ... و درج پست هایی از حضور در نمایشگاه و تصاویر غرفه سازی و طراحی غرفه خود از دیگر اقدمات مهم پس از اتمام نمایشگاه است. استفاده از شبکه های اجتماعی ابزاری ارزشمند برای اطلاع رسانی به مخاطبین و شرکت کنندگان در نمایشگاه است تا بدانند چه اتفاقاتی در نمایشگاه رخ داده است. همچنین می توانید عکس ها و تصاویر جالبی از غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاه خود تهیه نمایید و برای کسانی که نمایشگاه را از دست دادند در این شبکه های اجتماعی پست نمایید. تهیه فیلم غرفه سازی و فیلم حضور شرکت کنندگان در نمایشگاه و پخش آنلاین آن در شبکه های اجتماعی نیز بسیار موثر و اثر گذار است و زمینه ساز موفقیت در غرفه سازی در نمایشگاه های آینده است.
غرفه سازی مسیحا آماده است تا راهکارهای بیشتری در مورد بازاریابی دیجیتال در نمایشگاه و غرفه سازی موثرتر به شما بدهد و می‌تواند به شما کمک کند تا برای قبل و بعد از نمایشگاه استراتژی‌های دیجیتالی خاصی برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان حال و آینده داشته باشید.
تنها کافیست با غرفه سازی مسیحا در تماس باشید.

خواندن 1519 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 03 فروردين 1397 08:46