طراحی و غرفه سازی نمایشگاه
03 جولای 2017
(0 رای‌ها)

طراحی و غرفه سازی نمایشگاه و تاثیر تبلیغات در غرفه آرایی

طراحی و غرفه سازی نمایشگاه خود یکی از روش های تبلیغات و بازاریابی است. اما در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه نیز می توان از روش های مختلف تبلیغات نیز استفاده کرد که باعث جذاب تر شدن و زیبایی در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه می شود. در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه تبلیغات یکی از روش های موثر جذب کننده است. تبلیغات در غرفه آرایی به اشکال مختلفی انجام می شود که در اینجا به آنها اشاره می کنیم:

روشهای مختلف تبلیغات در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه


تبلیغات در ساخت غرفه بدون برجستگی : از انواع تبلیغات در ساخت غرفه نمایشگاهی شامل استیکر و پلاکسی می باشد که در خارج از ایران استفاده از آنها بسیار مرسوم است.
تبلیغات برجسته در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه : این تبلیغات شامل یونولیت با روکش استیکر و یا یونولیت و یا رنگ که هر یک به نوبه خود به نوشته ها رنگ می بخشد.
نوشته های تبلیغاتی را می توان با استفاده از نورپردازی به بهترین حالت ممکن نمایش داد از این نوع روش برای نمایش نام تجاری و برند شرکت بسیار استفاده می شود. تنها نکته در این نوع روش این است که همیشه باید در پشت نوشته برق استفاده شود. برای این کار توصیه می شود که از نوشته های با نور یا استیکر استفاده نمایید زیرا هزینه کردن بابت ینولیت کار اشتباهی است.

استفاده از تبلیغات مولتی مدیا در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه :


متداول ترین نوع تبلیغات مولتی مدیا در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه استفاده از LCD می باشد. در صورتی که بخواهید تصاویر بزرگتری داشته باشید می توانید از LCD WALL یا ویدئو پروژکتور استفاده نمایید که در نوع خود بسیار تاثیرگذارتر از روش های دیگر است.
استندهای تبلیغاتی : یکی از روشهای بسیار پرکاربرد در تبلیغات طراحی و غرفه سازی نمایشگاه استفاده از استندهای تبلیغاتی است. استند تبلیغاتی نوعی سازه است که انواع چاپ با مدیاهای مختلف روی آن چاپ شده است و باعث می شود که تبلیغات با وضوح بیشتر در معرض دید بازدید کننده قرار بگیرد. استندهای تبلیغاتی می توانند در جذب بازدید کننده بسیار موثر باشند در صورتی که برخی شرکت ها از آنها تنها برای زیباسازی در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه خود استفاده می کنند. در طراحی استند در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه بهتر است از آخرین روش های تبلیغات استفاده کنید و بهترین طراحی را انتخاب نمایید.
شعار , نشان , آخرین محصولات , دستاوردها و جوایز را روی چندین بنر طراحی کنید و هر روز بنر استند خود را تغییر دهید تا باعث جذابیت بیشتر غرفه خود شوید. دقت کنید که ممکن است هزینه یک استند تبلیغاتی کمی گران باشد اما این یک تبلیغات موقت نیست بلکه می تواند تا سالها مورد استفاده قرار بگیرد و کارایی خود را حفظ نماید.
با استفاده از تبلیغات می توانید یک محصول خود را به صورت شاخص به مشتریان نشان دهید. امروزه تبلیغات با اشغال کمترین فضا و بیشترین بازدهی و حداکثر جذابیت در اختیار غرفه داران قرار دارد تا در طراحی و غرفه سازی نمایشگاه خود از آن ها استفاده نمایند تنها کمی خلاقیت و نوآوری در تبلیغات نمایشگاهی لازم است تا مخاطبین زیادی به سمت غرفه شما جذب شوند.

خواندن 2084 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 02 فروردين 1397 18:51