غرفه ساز و طراح غرفه نمایشگاه
03 جون 2017
(0 رای‌ها)

غرفه ساز و طراح غرفه را درست انتخاب کنید اما چطور می توان این کار را کرد؟

انتخاب صحیح غرفه ساز و طراح غرفه در نمایشگاه ها جهت انجام طراحی غرفه و غرفه سازی اصلی ترین چالش های شرکت کنندگان می باشد. توجه نمایید که علاوه بر تخصص غرفه ساز اصولا شرکت کنندگان اهمیت ویژه ای نیز برای هزینه ها نیز قائل می شوند.
شما شرکت کننده عزیز در نمایشگاه برای داشتن صحیح ترین انتخاب باید اول بتوانید درک درستی از معیارهای انتخاب یک غرفه ساز و طراح غرفه حرفه ای را داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه نمایید.

مراحل انتخاب غرفه ساز نمایشگاه

در مرحله اول گزینش غرفه ساز و طراح غرفه خود حتما در مرحله اول رزومه این عزیزان را بررسی نمایید تا کنون با شرکت هایی همکاری داشته اند ؟ نمونه های اجرایی غرفه سازی آنها به چه شکلی بوده است ؟ میزان رضایت این شرکت ها از این عزیزان تا چه حد بوده است؟
تصاویر و ویدئوهایی از نمونه کارهای این عزیزان را ببینید و این نمونه کارها را کاملا بررسی فرمایید.

در مرحله بعد برای شما به عنوان یک شرکت طراح غرفه و با داشتن چندین سال تجربه درخشان در این زمینه ویژگی های اصلی یک طراح غرفه حرفه ای را برای شما عزیزان بیان مینماییم.

یک غرفه ساز ایده آل باید در زمینه های زیر تخصص های لازم را داشته باشد


1-خلاقیت هنری : بله خلاقیت هنری و شناخت زیبایی ها یکی از اصلی ترین توانایی های لازم برای یک طراح غرفه و غرفه ساز نمایشگاه می باشد او باید بتواند با استفاده از این ویژگی ایده آل ترین طرح ها را برای شما به ارمغان آورد.
2-اطلاع از ضوابط و قاونین نمایشگاه از الزامی ترین مواردی است که یک غرفه ساز و طراح غرفه باید از آن مطلع باشد. یک طراح غرفه و غرفه ساز نمایشگاه باید به صورت مرتب و مستمر از بروزترین قوانین و مقرران نمایشگاه ها اصلاع داشته باشد و قادر به اجرای تمامی این قوانین و مقررات باشد تا بتواند به شکل چشمگیری رضایت مشتری خود را به دست آورد.
3-اطلاع از دانش تخصصی طراحی غرفه سازی توسط غرفه ساز نمایشگاه و طراح غرفه از دیگر الزامات برای یک غرفه ساز و طراح غرفه نمایشگاه است اطلاع از همین دانش است که می تواند به میزان بسیار چشمگیری یک غرفه ساز را از یک نجار متمایز کند.
4-با غرفه ساز و طراح غرفه ای همکاری نمایید که بتواند درک اقتصادی صحیحی داشته باشد و همچنین قادر به محاسبه مالی هزینه های شما شود
در غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاه الزامی است مولفه های بسیار مهمی مد نظر قرار بگیرند چرا که غرفه سازی از اصلی ترین مواردی است که می تواند بازدیدکنددگان بسیاری را برای شما جذب نماید .

مولفه های مهم در غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاه


کلیه مولفه ها در غرفه سازی و طراحی غرفه نمایشگاه عبارتند از ؛
نوع کالا و خدمات، نوع فعالیت شرکت کننده ، تعداد کانترها و پیش خوان های لازم ، مخاطبان شرکت کننده ، تعداد اتاق جلسات مورد نیاز ، تعداد نمایشگارهای لازم در درون غرفه , متراژغرفه نمایشگاه , تعداد غرفه داران برنامه ریزی شده و متخصص ، نورپرازی غرفه , ارتفاع غرفه و ....
توجه نمایید با توجه به اهمیت نورپردازی در غرفه نمایشگاهی، طراح غرفه و غرفه ساز موظف است بهترین برنامه را برای این مورد داشته باشد. یک طرتح غرفهو غرفه ساز حرفه ای می داند که نورپردازی با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین ابعاد و اندازه های غرفه انجام میشود و میتواند تاثیر بی نهایت شگرفی در جذب بازدیدکنندگان به درون غرفه داشته باشد.

غرفه ساز و طراح غرفه ملزم به در نظر گرفتن چه مواردی است ؟

یک غرفه ساز و طراح غرفه باید بتواند سبک درستی از طراحی و بکار بردن مواد و تجهیزات غرفه را در تناسب بامیزان بودجه کارفرما در نظر بگیرد. از طرفی دیگر باید موارد مهم را در نظر گرفته و به آنها عمل نماید از جمله ؛ توجه به فرهنگ و اقلیم محل برگزاری نمایشگاه ، توجه به نورپردازی غرفه ، توجه به شرایط جوی از جمله رطوبت ، حرارت ، سطح مقاومت کف ، ارتفاع غرفه ، میزان بلندی دیواره هایغرفه ، موقعیت قرارگیری غرفه نسبت به راه ورودی و خروجی ، فاصله غرفه تا مراکز تجمع و ....
لازم به ذکر است در برخی از نمایشگاه ها محدودیت وزن غرفه نیز از جمله قوانین می باشد که در این صورت به این مهم نیز باید توجه ویژه ای نمایید.
یک طراح غرفه و غرفه ساز خوب می داند که الزامی به شلوغ نمودن بیش از اندازه غرفه نمی باشد چراکه حتی داشتن غرفه ای ساده نیز می تواند بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جذب نماید . ما در آتلیه طراحی معماری مسیحا با تجربه ای چندین ساله به عنوان غرفه ساز و طراح غرفه در خدمت شما عزیزان می باشیم تا بهترین ایده ها و طرح ها را برای شم به ارمغان آورده و کمک نمایین تا بتوانید با کمترین هزینه بهترین نتیجه را از نمایشگاه خود داشته باشید.

توجه نکردن به این نکات می تواند ضررهای چشمگیری را برای شما به ارمغان آورد چراکه برخی از شرکت ها برای کمتر هزینه نمودن در زمینه غرفه سازی و طراحی غرفه با نجارها همکاری می نمایند شاید از این طریق بتوانید هزینه های خود را کاهش دهید ولی باید بدانید که موفقیت خود را در نمایشگاه قطعا به خطر انداخته اید. یک غرفه ساز و طراح غرفه علم غرفه سازی نمایشگاه را دارد و در این زمینه تجربه دارد پس قطعا یک غرفه ساز است که می تواند بهترین غرفه را برای شما ساخته و به شما در افزایش جذب بازدیدکننده کمک نماید. علاوه بر جذب بازدیدکننده غرفه شما معرف برند شما و اعتبار شرکت شما می باشد. اعتبار برند خود را به ی کاردان و طراح غرفه حرفه ای و متخصص بسپارید تا بتوانید بهترین نتیجه ها را ببینید

خواندن 1219 دفعه آخرین ویرایش در چهارشنبه, 09 مرداد 1398 05:58