غرفه سازی در تهران و نحوه انجام صحیح غرفه سازی در این شهر
04 مارس 2017
(0 رای‌ها)

غرفه سازی در تهران و نحوه انجام صحیح غرفه سازی در این شهر

تهران پایتخت ایران می باشد و برگزاری نمایشگاه های بین المللی در این شهر انجام می شود. بنابر این غرفه سازی در تهران دارای اصول بسیار متفاوتی نسبت به غرفه سازی در سایر شهری های دیگر می باشد. در تهران به صورت تخصصی حدود 400 رویداد بین المللی برگزار می شود و این از برترین مزایای کار در تهران چه در زمینه غرفه سازی و چه در زمینه برگزاری نمایشگاه ها می باشد چراکه همه این عزیزان 400 بار امکان شرکت در این رویداد ها و کسب در آمد از طریق این رویداد ها را دارند.

غرفه سازی در تهران چگونه است؟


از آنجایی که محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی تهران بسیار وسیع می باشد یکی از اولین و اصلی ترین ویژگی های غرفه سازی در تهران جذاب بودن غرفه می باشد چراکه در نمایشگاه های بین المللی تعداد غرفه ها بسیار زیاد می باشند و باید غرفه سازی و طراحی غرفه به گونه ای باشد که بتواند در میان آن همه غرفه های متنوع در ذهن بازدیدکننده باقی بماند و همچنین قابلیت جذب را داشته باشد. شما باید غرفه سازی در تهران را به گونه ای انجام دهید که بازدیدکنندگان زیادی را بتوانید به غرفه نمایشگاهی خود کشانده و محصولات و خدمات خود را به این عزیزان معرفی نمایید.
متاسفانه این روزها با پیشرفت اهمیت برگزاری نمایشگاه شاهد بسیاری از کمبودها در فضای نمایشگاه های بین المللی تهران شده ایم از فضای کم این سایت ها گرفته تا هزار و یک کمبود و مشکل دیگر در غیر این صورت مجریان نمایشگاهی خوشبختانه قادر به برگزاری رویدادهای بسیاری می باشند که همین محدودیت ها تا حد بسیاری برای این عزیزان محدودیت ایجاد نموده است. این روزها دسته بندی برای از بین بردن محدودیت ها ایجاد شده است که رویدادها را برحسب کوچک و بزرگتر بودن بخش بندی نموده اند و کوچکترها در سایت تهران برگزار می شود و بزرگترها به شهر آفتاب منتقل می شوند. هدف اصلی در برگزاری نمایشگاه ها و انجام کلیه کارهای نمایشگاه های از جمله طراحی غرفه و غرفه سازی در تهران باید با هدف کیفی سایزی رویداد ها و ارتقاع کیفیت برگزاری انجام شود.

غرفه سازی نمایشگاهی در نمایشگاه شهر آفتاب


از ایده آل ترین فضاهای برگزاری نمایشگاه در تهران می توان به برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب اشاره نمود. این مرکز نمایشگاهی می تواند از برترین مراکز برگزاری نمایشگاه های جهان باشد اما به شرط آنکه تمامی نیاز های آن از جمله هتل ، رستوران های مجلل جهت برگزاری جلسات مهم شرکت ها ، مراکز خرید و سایر امکانات رفاهی که البته برخی از آن ها در اطراف این محصیط در حال ساخته شدن می باشند در نظر گرفته شوند.
در نمایشگاه های تهران باید موارد خیلی مهمی در نظر گرفته شوند از جمله آنکه با بالا بردن مبلغ ورودیه نمایشگاه از ورود افراد غیر متخصص به نمایشگاه جلوگیری بعمل آید تا هم از شلوغی بیش از حد جلوگیری شود و هم غرفه داران انرژی خود را صرف افرادی نمایند که واقعا بازار هدفشان می باشند. غرفه سازی در تهران باید به صورتی انجام شود که مورد استقبال فرهنگ های متنوع قرار گیرد جراکه غرفه سازی در تهران انجام شده باید بتواند مورد پسند سایر افراد با سلیقه های متنوع از شهرهای گوناگون و حتی از کشورهای متنوع شود.
انجام طراحی غرفه و غرفه سازی در تهران از تخصص های ما در آتلیه طراحی-معماری مسیحا با نمونه کارهای بسیار قوی در زمینه غرفه سازی در تهران می باشد و خوشحالیم که تا به امروز به میزان بسیار چشمگیری توانسته ایم رضایت مشتریان خود را در این زمینه به دست آوریم و همواره در خدمت این عزیزان باشیم. شما نیز تنها کافیست با ما در تماس باشید.

خواندن 1493 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 02 فروردين 1397 13:33