غرفه سازی نمایشگاه و تخمین هزینه ها و مخارج نمایشگاه
31 دسامبر 0776
(0 رای‌ها)

غرفه سازی نمایشگاه و تخمین هزینه ها و مخارج نمایشگاه

هزینه های غرفه سازی نمایشگاه و همچنین مجموع هزینه های شرکت در نمایشگاه از مهم ترین عواملی می باشند که در نمایشگاه های از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشند چراکه شرکت در نمایشگاه ها نوعی تبلیغات است. الزاما تبلیغات انجام می شود تا بتواند علاوه بر تامین مخارج خود تاثیر بسیار چشمگیری در افزایش درآمدها نیز شود.
در مرحله اول جهت شرکت در یک نمایشگاه سعی نمایید بودجه بندی صحیحی داشته باشید تا این موضوع نتواند عامل شکست شما در نمایشگاه شود چراکه اکثر شرکت ها با اشتباه در این مرحله برای خود مشکلات زیادی را ایجاد می نمایند و تمامی زحمات خود را هدر می دهند.

غرفه سازی نمایشگاه و هزینه های آن


متاسفانه همیشه بودجه کمی برای غرفه سازی نمایشگاه در نظر گرفته می شود در صورتی که غرفه سازی نمایشگاه از اصلی ترین عوامل موفقیت شما در نمایشگاه می باشد. توجه نمایید در وهله اول ظاهر و ساختمان غرفه شماست که می تواند بازدیدکنندگان را به غرفه شما جلب نماید. بودجه بندی غرفه سازی نمایشگاه خود را طوری در نظر بگیرید که بتوانید تمامی مخارج لازم را انجام دهید و نیازی به چشم چوشی از برخی موارد به خاطر بودجه کم نباشید.
هزینه های دیپر علاوه بر هزینه غرفه آرایی و غرفه سازی نمایشگاه برای شما هزینه اجاره غرفه ، حقوق کارمندان و اجاره وسایل لازم در غرفه می باشد ولی توجه نمایید که هزینه های شرکت در نمایشگاه به همین چند مورد ختم نمی شوند بلکه موارد دیگری نیز می باشند که از اهمیت ویژه ای برخوردارند که برای شما آن موارد را نیز قید می نماییم.

هزینه مرتبط با تبلیغات


زمانی که قصد حضور در یک نمایشگاه را داشتید حتما به تبلیغات توجه ویژه ای نمایید تبلیغات می تواند میزان موفقیت شما را در یک نمایشگاه به میزان بسیار چشمگیری افزایش دهد. حتما برای تهیه کاتالوگ ، بروشور ، هدایای تبلیغاتی برنامه ریزی صحیحی نمایید. همچنین سعی کنید استند های مناسبی را برای کار خود داشته باشید چراکه آن ها می توانند در یک نگاه خدمات شما را به بازدیدکنندگان معرفی نمایند.

پذیرایی در غرفه نمایشگاهی


هزینه های پذیرایی در غرفه خود را نیز حتما مد نظر قرار دهید چراکه حتما این مهم باید مد نظر قرار گیرد. شما باید بتوانید از بازدیدکنندگان استقبال نمایید و به بهترین شکل ممکن از این عزیزان پذیرایی نمایید. توجه کنید لازم نیست از همه در غرفه خود پذیرایی نمایید بلکه پذیرایی در نمایشگاه ها خاص افرادی است که با هدف انجام مذاکرات وارد غرفه شما می شوند.
سعی کنید غرفه خود را جذاب نمایید و از هر روش صحیحی در این زمینه می توانید استفاده نمایید. برد شما در شلوغ بودن غرفه شما می باشد حداقل فایده این کار این است که به معرفی برند خود کمک نموده اید.
توجه نمایید ما در آتلیه طراحی معماری مسیحا با چندین سال سابقه درخشان در زمینه غرفه سازی نمایشگاه در خدمت شما هستیم تا در زمینه برگزاری موفقیت آمیز نمایشگاه تان به شما ایده های کارآمد و جذابی را ارائه نماییم. تنها کافیست با ما در تماس باشید.

خواندن 1481 دفعه آخرین ویرایش در پنج شنبه, 02 فروردين 1397 13:31